Jaunumi

Tiesu administrācija (turpmāk – administrācija) ir valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina tiesību aizsardzību un to efektīvu realizāciju, veicot normatīvajos aktos noteiktās funkcijas un sniedzot publiskus pakalpojumus privātpersonām. Administrācija nodrošina šādus pakalpojumus:

Pakalpojumu pieejamība

Administrācija piedāvā vairākus pakalpojumu saņemšanas kanālus, lai ikviens varētu izvēlēties sev ērtāko veidu, atbilstoši saņemšanas kritērijiem.

Izmaiņas klientu pieņemšanā no 2025. gada 2. janvāra

No minētā datuma administrācijas klientu pieņemšana notiks Raiņa bulvārī 15, Rīgā šādos darba laikos:

  • Pirmdiena - ceturtdiena: 08:30–17:00
  • Piektdiena: 08:30–16:00

Norādītajā adresē un darba laikā personām būs iespēja bezmaksas:

  • Iegūt informāciju par pakalpojumu saņemšanas nosacījumiem un kārtību.
  • Saņemt un aizpildīt pakalpojumu pieprasījuma veidlapas.
  • Saņemt konsultācijas par dokumentiem, kas jāiesniedz.

Informācija par pakalpojumiem un aktuālajiem jaunumiem pieejama www.ta.gov.lv.

Papildus informācija pieejama:

  • Zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni: 800 01 801.
  • Vēršoties arī pašvaldībā, kurā persona deklarēta vai tiesiski uzturas, lai saņemtu palīdzību veidlapu aizpildīšanā, dokumentu sagatavošanā un nosūtīšanā administrācijai.
Vizuālizācija